понеделник, 7 януари 2008 г.

Опит за летене 2...

В опит се превърна и второто ми качване на кънки, година след първото. Тайфата беше същата, почти като преди година. Имаше обаче и нови, никак не лоши карачи. Мишо ми скри всичко, направо летеше, а аз ходих. Ходих ама не падах.

Дори позирах и за снимка, но Киро ни отряза краката, ходи обяснявай после че си с кънки. Женската част и тя ме засенчи, абе направо спортовете без топка май не са за мен.

После понадобрях де, все по-често ми гледаха гърба, дори спирха случайните пързалящи се за да ме гледат. Голяма атракция, по-скоро заради големината. Накрая паднах, но не от движение, от спряло. Разбрах че тази е годината на слънцето, това ми е успокоението. Надявам се да ме топли а аз ще му се радвам, обещавам и ако трябва ще го топля и аз. Обещавам и да се пробвам на ски или борд, дано...

Няма коментари: